Oprykningsspil til Elitedivisionen
Så er det på lørdag, 16.september, at herrerenes første hold skal spille om oprykning til Elite divisionen på Gilleleje’s dejlige bane. Modstanderen er Næstved. De 3 foursomes matcher starter 07.50, og singlerne ca. 12.50. Vejret ser rigtig godt ud, så kom ud og støt vores dygtige herrer – Alle er meget velkomne !…
